دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin’s Creed IV: Black Flag برای XBOX 360
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 258
نویسنده : KAKA

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag برای XBOX 360

…:: نسخه COMPLEX ::..

دزدان دریایی بر جزایر دریای کاراییب حکفرما شده و یک جمهوری بی قانون را پایه گذاری کرده اند. در میان این بی قانونی یک کاپیتان مهیب و جوان به نام Edward Kenway وجود دارد که رفتارش احترام همه ی دزدان دریایی حتی یاغی ترین و مهم ترین افراد آنها مانند Blackbeard را بر انگیخته، اما همین رفتار ها او را به جنگی بزرگ می کشاند که ممکن است همه ی آنچه را که دزدان دریایی ساخته اند ویران کند.
بادبان ها را در دریاهای ژرف بگشایید و در ماجراجویی با دزدان دریایی در حماسه ی دیگر از Assassin’s Creed همراه شوید. در قالب Edward Kenway به کاپیتانی باشکوه اما بی رحم تبدیل شوید، برکشتی خود حکمفرمایی کنید، غارت و چپاول کنید و با ارتقاء مهمات و تجهیزات لازم برای شکست کشتی های دشمن راه خود را باز کرده و در محیط های مختلف پیش بروید تا بزرگترین تفاوت ها و گوناگونی که Assassin’s Creed تا به حال ساخته را لمس کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag برای XBOX 360

برخی از ویژگی های این بازی:

یک قاتل بی پروا و طغیان گر: Edward به راحتی می تواند سلاح خود را عوض کرده و از تجهیزاتی مانند شمشیر، قمه ی دوسر، تپانچه و تفنگ سر پر قدیمی که Assassin’s در اختیار او میگذارد استفاده کند.
ترسناک ترین دزد دریایی دریای کاراییب شوید: ارتقاء برای کشتی شما! Jackdraw در تمام بازی با پیشرفت Edward مخالف است. با کشتی های بادبانی بزرگ حمله کنید، دریانوردان را استخدام کنید تا به خدمه ی شما بپیوندند و به راهی ماجرایی حماسی شوید.

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag برای XBOX 360

جرات و حقیقت پنهان در پس ماجراهای خیالی دزدان دریایی را تجربه کنید: خود را میان نام های معروفی همچون Blackbeard و Benjamin Hornigold ببینید، جمهوری آزاد و بی قانون خود را در جزایر باهاما تاسیس و وقایع هیجان انگیز عصر طلایی دزدان دریایی را دوباره زنده کنید.
تجربه ی بازی چند نفره: در یک بازی چند نفره بی رحمانه و قابل تحسین از نظر ویژگی های تکنیکی با دوستان خود از ساعت ها و لحظه ها لذت ببرید. از میان کاراکتر های منتخب عصر طلایی دزدان دریایی یکی را انتخاب کرده و در قالب آن در محیط هایی مرموز و بیگانه تا سرحد مرگ بجنگید!

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag برای XBOX 360

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
توجه:
لینک های دانلود این بازی فقط تا تاریخ 20 آذر 1392 فعال بوده و پس از آن حذف خواهد گردید.
لذا کاربران محترم به گونه ای برنامه ریزی کنند که تا قبل تاریخ مذکور بتوانند بازی را به صورت کامل دانلود کنند.

.:: DVD 1 ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.



——————————

.:: DVD 1 ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.





:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی xbox , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: